2010. április 9., péntek

Bucsúzás.


Mikor olvasod e sorokat
Már nem találsz testemben lelket, csupán összetört romokat
Mostmár nem kell velem törödni
Szavaim szóra se kell méltatni
Érkezik lassú léptekben a lélekvívő
Mi ezen a napon értem is eljő
Az élet másik része vár, mi most a halál
Gyászruhát ölt a holló madár
Kínokkal gyötrödve leveti köntösét
Mostmár lent vagyok a sírban, de oly fájdalmas a köszönés
Ne gyötörd magad, nem te tehetsz róla, nem is senki más
Itt egyedül csak én vagyok a hibás
Nekem nincs már semmim
Nincs senkim, nem sírhatom ki bánatos lelkem senkin
Az emlékek elhalványulnak és vele a fájdalom
Bucsú könnyet ne ejts, mindet utálom
Mint holló madár nyugalomra borul e halálos nap végán
Úgy nyugszom majd én is, sötét sirom mélyén
De ne félj,lélekben nem hagylak el soha
Talán föl sem fogod mi történik velem
Mégis kérlek,utoljára fogd meg mindkét kezem
Megfogtad egy pillanatra és nézd,itt is ragadt
Látod az élet kicsiny,rövid, csak egy pillanat
Érzékeny lelkem volt, túl kemény az élethez
Nem érdekel többé, hogy mások mit gondolnak,mit érznek
Egy nap ugyis örökre eltemetnek,elfelednek
Elmegyek, már többé nem kelek fel
Elsőként töled bucsúzom el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése