2010. május 22., szombat

"Mert csak az akarom, hogy Ö maradjon velem."

Az árnyak közt sétáltam,
S a sötétségben rád találtam,
Rám néztél a távolból,
Hirtelen kiszakadtam a ködös homályból
Nem akarom hogy újra elragadjon,
Hogy minden este a szivem megint meghaljon
Mert csak azt akarom, hogy te maradj velem.

Leszorítom a sebeim, hogy elállítsam
Elállítsam a vérzést,s a kétségbeejtö hangokat ne halljam
De te meghallod a néma sikolyom?
S megérted, hogy a maszkot miért hordom?
Elötted levettem az álruhát
Felfedtem a lelkem igaz arcát
Mert csak azt akarom, hogy te maradj velem

Éjjelenkét a szobám ablakán bámulom a csillagokat
Csönd és magány uralja a pillanatokat
Becsukom a szemem és hatalmába keritenek a gondolatok
Az emlékek,miket feledni sosem fogok.
Ha úgy érezed, hogy eltávolodunk
Menjünk vissza a kezdetekhez ahonnan ide jutottunk
Mert csak azt akarom, hogy te maradj velem.

Vagy tagadj és taszits el
Bucsúzz és menj el
De vidd magaddal azt amit a kezedben tartasz
A ládát és a kulcsát, amiben benne van a válasz
A szivem melyet egynap csak neked adtam
Melybe jó mélyen belevéstem,hogy mit akartam
"Mert csak azt akarom, hogy Ő maradjon velem"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése